// Strawberry Cupcake


Ummi Fairuzah's blog :) This blog 100 % contain with my story :) no harsh word , follow mine , and i'll follow you back (Y)


► My Biography
► My Laugh Maker
► My Friends
► My Diary


Sweet Tooth ♥



yeayy , mate kite :(
Thursday | 17:29 | 0 Sweet Cupcake
haaiii , aryny jehh aqu post sampaii 2 kalii --' overkan ? sukeaty ahh , blog aqu :) mate kitee :)) suke sesangat --'
mcm tkbole bukak ken ? memang tkbole bukak pung *ayatmacamapee* semalam over gilerr nangis ~ tk de ideaa ! hilang segale bende yg ade dlm kepalee otak aqu ~ *tetibee sakitt perut*
FarisHaziq nak tengok mate aqu , so layann :D
hiraukan jari aqu yg mcm apee tuhh --' Bawah mate aqu tuhh , tuh aqu cover :DD haha ! memang buruk , tkyah cakap da tauww :)
Pakcik Senget , sudahkan ? oke buruk ! haha :D puas ?