// Strawberry Cupcake


Ummi Fairuzah's blog :) This blog 100 % contain with my story :) no harsh word , follow mine , and i'll follow you back (Y)


► My Biography
► My Laugh Maker
► My Friends
► My Diary


Sweet Tooth ♥



tak de title yg sesuaii ~
Thursday | 19:17 | 0 Sweet Cupcake
haha :D title cm nak mati jee ~ tauw tak ? taktautaktau  :P #meleweyhape ? dua malam kite mimpi dea ! <3 sape ? Faris la :)) tu la ,rindu sgt kat dea ^^ jeles ? tak paya laa ~ tak se sweet korg pungg ^^ aqu ny da makin melalut da nyy ! APTB !! ape seyh, mimpi dea smlm smpai pukul 3:PM bulee ? tak gyle pulakk en ? ibu bebel ! pootpeetpootpeet #kalahitik

Emy, the best way is, BLOCK him ! alah, dea jee kott ! memang dea anehh siket , dea tak buley wat apee la ! dont worry dear !

 err, adah, background blog qw amacam ? okee ? tak oke ? meh sini aqu tuka yayang !

da la wehh, nak siap gy skolaa ! byee ~