// Strawberry Cupcake


Ummi Fairuzah's blog :) This blog 100 % contain with my story :) no harsh word , follow mine , and i'll follow you back (Y)


► My Biography
► My Laugh Maker
► My Friends
► My Diary


Sweet Tooth ♥



bes plak !
Sunday | 00:35 | 0 Sweet Cupcake
bes la plak bile pkpk alek mse gy raye smlm ! hadoyy ~ knpe smlm ade org spoil un mood aqu ? klw ta, msty happy gela kott ~ tengs aunty n farisya sbb ckp ummi tomey <3 haha ~ ta pun sbnrnye ~ farisya agy tomeyy :)
td kwn ibu dtg, dea surg jeeh kate aqu ta besabesa ! yg laen sume ckp aqu da besa ~ dea kate ktinggian aqu same je dr drjah 6 smpai skang ! >.< gylee ! nseb baek bg duet klw x ! haishhh ~

harus pjam mata dan cuba apa sajaa .. haha ~~ cinta muke buku <3 bes gyle kott #Ummi un mmg :) so wat ? jelez ? ayu ~ da jmpe blum minyak tuhh ? sory ur , aqu mmg ta igt ur. ^^ sori !

aqu sbnrnye boring ny !

p/s:boring, ta de mood