// Strawberry Cupcake


Ummi Fairuzah's blog :) This blog 100 % contain with my story :) no harsh word , follow mine , and i'll follow you back (Y)


► My Biography
► My Laugh Maker
► My Friends
► My Diary


Sweet Tooth ♥



ouh, --'
Tuesday | 09:44 | 0 Sweet Cupcake
super !! **** ngeng !!
lnx qw lha nx ckp ape pon !
pduli plak aq !
perrghh !!
td si CAPITAL A
punye lha bangang ! 
sruh tman pon x nx !
mcm hape,,
kat situh jugak aq ****** !
mmalukn ! --'' 
nseb baek theonlykeling yg nmpk ! 
lw x,, mmpos aq !
--''
haha ~ 
pk-II alek cm bangng gak un ?? 
da lha psl tu !
haaaa :(
iebu ta bg on lw skola..
ta bole nx chat dnan CAPITAL F
haha ~~
soley-II
ngek !
acu heykal !!
duet wne mrah 2 kping..
haha !
hamek qw ! :P 
tuh lha.. 
sape soh ejek ??
keje kusus ampir siap stlah netbook aq yg ada 
sgle keje kusus yg x smpt nx print 
akibat !! rosak !!!
mmg trouble !!
da lha.. nnti ibu tw aq curi-II on !!
haha ~~